Social distance reminder in stijl

Amsterdam – De 100 winkels in de shopping mall Gelderlandplein in Amsterdam Buitenveldert trekken wekelijks gemiddeld 85.000 bezoekers. Sinds de uitbraak van het coronavirus is het belangrijker dan ooit dat al deze bezoekers een gepaste en veilige afstand van elkaar bewaren.

Witte doosletters met kraan op gevel 2

Positief

De eigenaar Kroonenberg Groep wil de veiligheid van de bezoekers waarborgen door bezoekers op een positieve en opvallende wijze aan social distancing te herinneren. Tegelijkertijd is het voor het winkelcentrum cruciaal dat het plaatsen van deze friendly reminder geen afbreuk doet aan de karakteristieke en stijlvolle uitstraling van het winkelcentrum. Na de aanvraag binnengekregen te hebben heeft FriJo de stijl van het centrum, dat recentelijk vernieuwd is naar een ontwerp van architectenbureau Rijnboutt, goed onder de loep genomen.

grote doosletters op hoogte wees lief

Aanwezig zonder te schreeuwen

Om de impact van het ontwerp te maximaliseren kwam FriJo snel tot de conclusie dat het ontwerp dicht bij de ingang geplaatst moest worden. Daarnaast was er besloten om met de kleurencombinatie rood en wit een groot contrast te creëren. Voor bezoekers is dit ontwerp overdag daarom moeilijk te missen.

Doosletters gevelreclame wees lief amsterdam

Led-verlichting

De inwendige ledverlichting in de alumium-letters stelt zeker dat ook de bezoekers van (koop)avonden nog een keer nadrukkelijk op social distancing gewezen worden.

Doosletters amsterdam gelderlandplein wees lief keep distance

Een duurzame constructie

Omdat eigenaar Kroonenberg Groep en FriJo een passie delen voor kwaliteit, is er gekozen voor een krachtige acrylaat afwerking. Deze duurzame afwerking zorgt ervoor dat het centrum jarenlang met het ontwerp vooruit kan. De eigenaar hoeft zich daarbij geen zorgen te maken over verkleuring of verwering.

Voor FriJo lag de uitdaging niet in het fabriceren en plaatsen van de tekst, maar vooral in de beschikbare tijd tussen start en oplevering: slechts twee weken. Dankzij onze 62 jaar lange ervaring en onze geoptimaliseerde productiesystemen hebben we ook deze opdracht binnen de gestelde termijn kunnen leveren!

Doosletters amsterdam gelderlandplein wees lief keep distance frijo

Trots

We zijn blij met de positieve reacties die we op deze Wees lief Keep distance campagne hebben mogen ontvangen. Een sterke en massale boodschap hoeft geen afbreuk te doen aan uitstraling of stijl. Bent u zelf op zoek naar een creatieve en effectieve oplossing voor social distancing? Neem gerust contact met ons op. Wij denken graag met u mee en maken een ontwerp dat past bij uw unieke situatie.

Wees Lief Frijo Lichtreclame bus

Meer weten over dit project? Neem dan contact op met Bob Pront

Contact

Wat maakt reclame van FriJo uniek?

FriJo is een familiebedrijf en creëert sinds 1960 de meest uiteenlopende visuele communicatie-uitingen. Door jarenlange ervaring en het streven naar innovatie onderscheiden wij ons van andere bedrijven.

  • Duurzaam door hoge kwaliteit van materialen
  • Van design tot onderhoud
  • Alle mogelijke vormen door de nieuwste technologie
Amusementspalei monaco lichtreclame gevel
The Bulldog neon amsterdam
Frijo geschiedenis the berry

Geef uw onderneming de spotlight die het verdient