Lichtreclame voor Dunkin Donuts
Sinds kort is Dunkin Donuts weer terug in Nederland. FriJo Lichtreclame & Sign verzorgt hierbij de binnen- en buitenreclame-uitingen van alle vestigingen.
Sinds kort is Dunkin Donuts weer terug in Nederland. FriJo Lichtreclame & Sign verzorgt hierbij de binnen- en buitenreclame-uitingen van alle vestigingen.
Het logo van Dunkin Donuts bevat felle kleuren die snel opvallen in het straatbeeld van Amsterdam. We hebben daarom gekozen voor subtiele doosletters in combinatie met een lichtbak op de hoek van de gevel. Door de witte omlijning rondom de doosletters komen de letters als het ware los van de gevel. Hierdoor komen de kleuren meer toch hun recht en onderscheiden de letters zich van elkaar.
Naast de ingang bevindt zich een raam met een ronding. Om deze unieke vorm te accentueren hebben wij een menubalk gemaakt die mee vormt met de ronding. De tekst in de menubalk is te veranderen door de rails die de mogelijkheid biedt om de letters te verschuiven. Door deze functie kunt u uw menubalk snel veranderen zonder rigoureuze acties te verrichten. Daarnaast is deze menubalk verlicht waardoor de letters duidelijk naar voren komen.
LED Bollen als gevelreclame
Lees meerDoosletters op warenhuis
Lees meerLed-doosletters en stalen menu
Lees meerKleurrijke binnen- en buitenbelettering
Lees meerBuiten bestickering
Lees meerStickers en led voor Red Bull Pitbox
Lees meerLichtbakken en doosletters
Lees meerFriJo Lichtreclame & Sign verzorgt lichtreclame voor veel verschillende soorten bedrijven door heel Nederland. Van Dirk van den Broek en Suitsupply tot het café om de hoek. Wij hebben inmiddels bijna 60 jaar ervaring met het plaatsen van verlichte en onverlichte gevelreclame.
FriJo is een familiebedrijf en creëert sinds 1960 de meest uiteenlopende visuele communicatie-uitingen. Door jarenlange ervaring en het streven naar innovatie onderscheiden wij ons van andere bedrijven.